z najwyższej jakości zagranicznej skóry licowej bydlęcej o grubości 3-4 mm , odporna na wszystkie warunki atmosferyczne
Jeżeli motocykl nie jest seryjnie wyposażony w te elementy, ich zakup stanowi pierwszy krok do modyfikacji motocykla w celu zwiększenia jego walorów podróżnych. Zazwyczaj montuje się dwa kufry po obu stronach motocykla na wysokości tylnej osi, oraz jeden kufer, tzw. centralny w miejscu bagażnika - za plecami pasażera także dostępny w sklepie .
-Na zamek
-środek i boki usztywnione specjalnym tworzywem który pozwala zachować pierwotny kształt podczas długiego użytkowania .
- nity nierdzewne
- Wzmocnione szwy ( silne dostosowane do skóry nie zrywalne)
-Wzmocniona tylna ścianka z tworzywa sztucznego, łatwego w
pielęgnacji
- pas łączący
2 lata gwarancji na nasz wyrób oprócz wad mechanicznych